عصر افسانه ها و آشنایی با خدایان باستانی!!
اتحاد سلحشوران
اتحاد رمز پيروزي
شنبه 28 مرداد 1391برچسب:, :: 11:2 :: نويسنده : مهران

عصر افسانه ها و آشنایی با خدایان باستانی!!

با سلام
-این بار میخوام بازی شیطانی عصر فسانه ها(
Age Of Mythology
)رو بهتون معرفی کنم این بازی استراتژیک میباشد و باز هم مربوط به افسانه های یونان و مصرباستان می باشد.

[تصویر: Age_of_Mythology-Optimized.jpg]
-به تصویر زیرین که نگاه کنید اگر کسانی که با بازی های دستگاه سگا آشنا باشن این تصویر مربوط به یکی از بازی های سگا میباشد این نشان میدهد که در همان ابتدا اینها به فکر آشنا کردن ذهن بچه ها با این داستان ها بوده اند.
-اما عصر افسانه این بازی شامل دو نسخه میباشد نسخه شماره اول مربوط به جنگ تروی و پیروزی میباشد که در این بازی شما نقش آرکانتاس را دارید و وی خدای دریا پوزئیدون را میپرستد و از ابتدا تا انتهای جنگ آنجور که در کتابهای باستانی(که داستان از این کتابها گرفته شده)حضور دارید به عنوان یک فرمانده جنگ.و نسخه دوم که نقش پسر آرکانتاس کاستور رو دارید و به جنگ با تایتان ها میروید.
[تصویر: age-of-mythology-the-titans-expansion-6.jpg]
مهمترین نکته در این بازی این است که در کشورمان به طور خیلی زیبا دوبله شده است و شما میتوانید در حین بازی با انواع خدایان باستانی آشنا شوید نکته جالب دیگر در این بازی این است که در هر مرحله شما باید شهری را بسازید و در شهر ابتدا مانند اکثر بازی های استرتژیک با کاگرهای خود به جمع آوری طلا و چوب و غذا بپردازید که در این بازی معبد هم اضافه شده است و شما میتوانید از بین خدایان مختلف یکی را انتخاب کنید و هر کدام از خدایان دارای قدرتهای خاصی هستبد که شما با فرستادن مردمانتان برای دعا باعث میشوید آن خدا قدرتهای مختلفی را در اختیارتان قرار دهد.
-شخصیتهای معروفی همانند آشیل(جنگاور معروف که از ناحیه پشنه پا ضعیف است) و ادیسیوس(کماندار معروف) و هکتور(پسر بزرگ شاه تروا) حضور دارند که در فیلم های مختلف مانند فیلم تروی و ادیسه که به شما پیشنهاد میدهم برای آشنایی با این داستان ها و اسمهای مختلف این فیلم ها رو ببینید.
-این بازی آموزش کاملی است برای بچه های ایرانی که با این داستان ها و شیطان پرستی زمان های باستانی آشنا شوند اما متاسفانه کسانی که با مسئل شیطان پرستی آشنایی ندارند تحلیلشان جور دیگری است و شخصیتهای اینجور داستان ها را الگو خود قرار میدهند بدون آنکه بدانند فکری که پشت این داستان ها بوده از کجا اومده.و تعجب باید کرد که از میان بازی های فراوانی که در بازار بازی وجود دارد چطور این بازی به خوبی دوبله شده است؟؟
چرا بچه های کشور ما باید بجای آشنایی با قهرمانان اسطوره ای کشور خودمان با این بت پرستان آشنا شوند!!
-داستان از جایی شروع می شود که ارکانتاس فرمانروای آتلانتیس شهرش توسط دزدان دریایی مورد حمله قرار میگیرد و وقتی وی به جنگ با آنها میرود عصای سه شاخ خدایش پوزئیدون را در دست فرمانده دزدان دریایی میبیند و برای گرفتن دزدان را شکست میدهد و سپس به جنگ تروا می رود پس بعد از چندین مرحله حتی اسب غول پیکر چوبی(که سبب سقوط تروا شد)به دست ادیسه ساخته میشود و شما تروا را فتح میکنید بعد از چند مرحله دیگر شما به دنبال گارگارنسیس که پاهایش همانند سم میماند و یک چشم دارد میروید و بعد متوجه میشوید که خدایتان پوزئیدون با او متحد است و قصد آزاد کردن کرونوس را دارد که پسر آرکانتاس در نهایت با کمک گایا(ایزد بانوی زمین و مادر تایتان ها)موفق میشوید کرونوس را که آزاد شده دوباره شکست دهید.در این بازی همچنین شما به اسکاندیناوی و مصر هم سفر میکنید و با خدایان مصری که Ra هم در بین آنهاست آشنا میشوید.

http://www.freefunfiles.com/software/screenshot/age-of-mythology-titans-54404.jpg

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها
  • فراماسونري
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اتحاد سلحشوران و آدرس selahshoran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 20670
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



ندای ولایت